tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

De cruise (slot)

with 7 comments

Mijn moeder heeft laten weten dat als ik een boek maak met reisverhalen, ze het beslist niet zal kopen. Ze vindt dat ik er saai over schrijf, en ik moet haar daarin volmondig gelijk geven. Ik kan gewoon niet leuk of onderhoudend of interessant over reizen schrijven. Ik heb er ook geen affiniteit mee, dat zal meespelen. Ik léés ook nooit reisverslagen wegens totale desinteresse. Als iemand een tip heeft voor een reisverslag waar-ie totaal door van slag was, in positieve zin, dan ben ik eventueel en onder strikte voorwaarden bereid om daar eens aan te snuffelen.

Hoe maak ik dan tóch op een persoonlijke manier duidelijk hoe het was? Dit filmpje geeft het dartele antwoord; Albert Mol, eat your heart out! Het geeft ook antwoord op de vraag of er wel een rustig plekje te vinden is op zo’n schip met plaats voor 3500 gasten en 1000 bemanningsleden. – Nou hoop ik niet dat ik de rest van mijn leven zal worden achtervolgd door dit filmpje…

Written by Ted

18 juni 2013 bij 07:19

Geplaatst in Diversen

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Echt een 32 maart gevoel, wat mij betreft. Feestelijk.

    Co

    18 juni 2013 at 08:00

  2. Beste Ted, dit filmpje ontstijgt elk geschreven woord.. beter had je je vaarvreugde niet tot uiting kunnen brengen. Mochten je reiservaringen nimmer leiden tot een reisverhaal in gedrukte vorm, dan eventueel wel in beeldvorm, als dvd (“Ted’s Travels”).

    Will

    18 juni 2013 at 08:10

  3. Nou, het is fijn dat je die nuancering aanbrengt, Wil!

    Ted

    18 juni 2013 at 08:14

  4. hahaha! Nu krijg ik ineens tóch zin in een cruise!

    Corien

    18 juni 2013 at 10:01

  5. Kostelijk, op deze manier! Vooral de laatste betrap-gniffel-gniffel. Thnx!

  6. Gekkie!

    mieke

    18 juni 2013 at 21:10

  7. Ik stem voor: een dvd met zulke kostelijke vreugdedansjes. Ik ben de eerste koper. Zo’n dvd laat zien hoe feestelijk het leven kan zijn. Woorden zijn niet nodig. Dank voor het delen.

    Marlies Verhelst

    19 juni 2013 at 09:27


Geef een reactie

