tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Win het Boer Boris-boeken-pakket!

with 3 comments

Denken jullie aan de kerstwedstrijd die Gottmer Kinderboeken is begonnen? Die draait om de inmiddels beroemde/beruchte regels uit Boer Boris in de sneeuw:

Ze zetten Sam, het arm ding,
meteen bij de verwarming.

‘Deze twee regels uit ‘Boer Boris in de sneeuw’ smeken erom voorgelezen te worden,’ stelt Gottmer. ‘Ted van Lieshout deed het vast voor. Hoe zou jij dit voorlezen? Zet een filmpje op Facebook en tag Gottmer Kinderboeken, wie weet win jij wel een Boer Boris-pakket! Prijswinnaars worden bekendgemaakt in de week van 6 januari.’

Doe mee en win die prijs! Afkijken (afluisteren) hoe ik het deed mág, maar ik weet niet of de winnaar gezocht wordt onder degenen die het precies hetzelfde doen als ik. Lukt “taggen” niet, dan maak op een andere manier duidelijk dat je een filmpje of geluidsfragment online hebt gezet en dan ding je gewoon mee naar de prijs!

Written by Ted

26 december 2013 bij 10:34

Geplaatst in Diversen

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zo een lief cadeautje!

    Jacqueline

    27 december 2013 at 07:20

  2. Is er tot nu toe één voorlezer die meedingt? Op de facebooksite van Gottmer vind ik geen bergen voorlezers, maar misschien moet je inloggen en vind je dan voorleesfilm na voorleesfilm. Aangezien ik niet op facebook ben en me dus niet kan inloggen weet ik, zeer letterlijk, niet wat ik mis. Als ik al iets mis.

    Co

    3 januari 2014 at 09:33

  3. Dat weet ik niet en daar ga ik ook niet over. Ik heb zelf één inzending gezien. Ik geloof niet dat de verwachtingen over het aantal inzenders overdreven gespannen moet zijn.

    Ted

    3 januari 2014 at 09:57


Geef een reactie

