tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Even dicht

with 4 comments

Hier is een filmpje waarin iemand laat zien hoe je je veters moet strikken. Dat kán iedereen toch al? Dat is zo ongeveer het eerste wat kinderen geleerd krijgen als ze zelfstandig dingen willen kunnen! Maar we leren het verkeerd. In dit filmpje laat een meneer zien hoe je je veters moet strikken als je niet wilt dat ze steeds losraken.

Met dit filmpje moeten trouwe lezers van dit weblog het een week doen, want ik ga een poosje dicht. Er moet een boek afgemaakt worden en dat vergt nog zo veel werk dat het mijn onverdeelde aandacht nodig heeft. Tot later!

Written by Ted

12 januari 2014 bij 07:05

Geplaatst in Diversen

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooie symboliek, tie the shoelaces – tie the story threads.
    Ik wens je genieten met je verhaal.

    Anne Lutje Schipholt

    12 januari 2014 at 07:45

  2. Dank je wel,Ted,mooi filmpje.
    Succes met je nieuwe boek!

    theakorsThea Kors

    12 januari 2014 at 11:14

  3. ‘Iedereen kan dat toch al?’, sorry, ik ken tientallen mensen die dat helemaal niet kunnen. Waaronder mezelf.

    Sam

    12 januari 2014 at 11:37

  4. Niet schellen, niet bellen,
    Niet kloppen, niet brallen,
    Niet spuwen, niet kladden
    Niet tikken, niet lallen.

    Werp stro en hooi hier voor de deur
    Ga kousgevoet stil langs dit pand
    Rammel met geen knook of munt
    Zet af gedachten en verstand.

    Niet brullen, niet jouwen,
    Niet fluiten, niet joelen,
    Niet zingen, niet schallen,
    Niet knijpen, niet kroelen.

    Ontzie dees straat met kar en fiets
    Buig af voordat u hier passeert
    Als u tenminste naar ik hoop
    Kunst met een grote K begeert.

    Ik blog niet, ik mail niet,
    Ik koop niet, ik deel niet,
    Ik werk en ik boek
    Deze week ben ik zoek.

    Co

    12 januari 2014 at 13:16


Geef een reactie

