tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Eva

with 11 comments

‘Beste meneer van Lieshout,
Ik ben Eva, ik ben 15 jaar oud, ik zit in 4 vwo en ik moest laatst voor Nederlands op school een boekverslag maken. Ik vond dit niet zo leuk, want ik dacht dat ik wel iets beters te doen had, maar ik had geen keus en de lerares gaf me een lijst met boeken. Ik koos voor Gebr. en ben met tegenzin begonnen met lezen, maar ik schrok, ik las het boek in een keer uit en ik vond het geweldig! Ik wilde u laten weten dat ik nog nooit zo’n mooi boek heb gelezen en dat ik echt ontroerd ben geraakt door het boek. Het was zo realistisch, spannend en bijzonder, nog nooit heb ik zoiets mooist gelezen. Dank u wel, mijn kijk op boekverslagen is ontzettend veranderd en ik ben van plan zo veel mogelijk boeken van u te gaan lezen.
Groetjes, Eva.’

Written by Ted

7 februari 2014 bij 06:50

Geplaatst in Diversen

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mocht je ooit twijfelen…

    Eva haar leven heeft een nieuwe ‘outlook’.
    Vele anderen genieten, verbazen, vallen stil, schateren, genieten nogmeer.
    Kunnen er weer tegen.
    Voelen weer die lijn van leven-bruizen, overleven.

    Alleen een Kunstenaar kan dat veroorzaken.
    Geen leven zonder Kunstenaars.

    Anne Lutje Schipholt

    7 februari 2014 at 07:11

  2. Wow, het beslissende boek voor Eva is Gebr. Wat mooi! Misschien kan ze het nieuws verspreiden? Straks ontdekt ze je gedichten ook, dat wordt helemaal geweldig, denk ik!

    Jannie

    7 februari 2014 at 07:43

  3. Goud waard!

    fotootjevandaag

    7 februari 2014 at 09:18

  4. Heerlijk. Lief. Met zulke reacties blijf je vanzelf schrijven 😉

    Marko Jablan

    7 februari 2014 at 09:57

    • Pubers lezen niet meer, zeggen ze dan, maar zo’n Eva geeft hoop. Goed, jongen!

      Romaris

      7 februari 2014 at 11:13

      • Als puber kan ik bevestigen, dat het niet waar is dat pubers niet meer lezen! (Al ben ik officieel geen puber meer, maar ach)

        Hannah

        9 februari 2014 at 21:27

  5. Hulde aan de lerares die haar eisen stelt. Zodanig dat jonge mensen ontdekkingen doen in de literaire wereld.

    Anja Brandse

    7 februari 2014 at 11:19

  6. Geweldig wat een fantastische reactie!

    Karien

    7 februari 2014 at 17:17

  7. FANTASTISCH! Daar doe je het voor!

    mieke

    7 februari 2014 at 18:46

  8. Wauw, wat fijn om te zien dat dit u goed doet! Het voelt als een eer dat mijn woorden op uw pagina staan, trouwens: Ik had een 8,5 voor mijn boekverslag! Nogmaals bedankt,
    Heel veel groeten, Eva.

    eva van kleef

    8 februari 2014 at 08:50

  9. Wat een fijne brief. En ze heeft helemaal gelijk: Gebr. is een geweldig mooi boek!

    Roos

    11 februari 2014 at 13:38


Geef een reactie

