tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Hartelijk dank!

with 6 comments

Hartelijk dank aan iedereen die me heeft gefeliciteerd met de nominatie voor de Hans Christian Andersen Prijs. Volgende week wordt bekendgemaakt wie hem krijgt, en ik zou het helemaal te gek vinden als ik won, maar ik denk het niet! Ik had sowieso al niet verwacht dat ik zou worden genomineerd, dus ik ben nú al blij. Ik ben er ook van overtuigd dat ik de nominatie mede te danken heb aan het goede werk dat Toin Duijx binnen en buiten IBBY verricht; zonder het aanbevelingspakket met boeken en beschrijvingen en aanbevelingen dat hij naar de jury heeft gezonden – weken werk! – was ik kansloos geweest. Dus dank je, Toin!

Written by Ted

18 maart 2014 bij 04:39

Geplaatst in Diversen

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wow! Zeer gefeliciteerd met de nominatie! Hoezo kansloos? Het zou tijd worden, zeg!

    Kate

    18 maart 2014 at 09:02

  2. Ik hoor het net op de radio Ted, van harte! Echt bijzonder. groetjes, Gitte

    Gitte Spee

    18 maart 2014 at 16:52

  3. Ik heb vandaag op Ted gestemd!

    Stasia Cramer

    19 maart 2014 at 19:29

  4. That cannot!

    Ted

    19 maart 2014 at 22:11


Geef een reactie

