tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

‘Het Rijmt’ opgehaald!

with 4 comments

HR120514webGisteren kwam het nieuwe boek bij de uitgeverij binnen. Ik ben het gaan halen. Op de deur hing een poster: Dertig jaar dichter. Op de tafel stond een olijfboompje en in een doos lagen kakelverse exemplaren van Het rijmt. Dertig jaar liedjes en versjes. Ik had een rugkoffer meegenomen om de boeken in te doen, maar hoe kreeg ik het boompje mee? Ria Turkenburg van Leopold wist het wel, zijnde kampioen inpakken: ze had binnen tien seconden uitgevogeld hoe ik zowel de boeken als de boom mee kon nemen. Ik was vervolgens een toeristische attractie in de stad: daar reed ik terug naar huis op mijn minifietsje met op mijn rug een loodzware koffer met daaruit omhoogstekend fier een olijfboom. Jammer dat ik daar geen foto van heb.

Written by Ted

13 mei 2014 bij 07:30

Geplaatst in Diversen

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stralend gefeliciteerd! Ook deze foto is een lust voor het oog!

    Anne Lutje Schipholt

    13 mei 2014 at 07:42

  2. ‘k Zocht het net even op, maar ’t is helemaal geen dik, dik, dik, olifantendik boek.
    Rijm je niet vaak of staat het boek vol kleine lettertjes?

    Co

    13 mei 2014 at 12:59

  3. Ik heb alleen het beste werk geselecteerd, Co. En ja, het boek staat helemaal vol!

    Ted

    13 mei 2014 at 13:26

    • Dat klinkt zeg, alleen het beste en dan nog lekker vol ook. Super.
      Van harte!

      Co

      13 mei 2014 at 13:43


Geef een reactie

