tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Op de motor

with 5 comments

 

ted-motorpakWie is die goddelijke bink, die stoere vent, die viriele knul? Het is ik!

Vaker dan vroeger ben ik bereid om iets nieuws uit te proberen en nu was de uitdaging: ga je achter op een motor de snelweg op? Ik heb het gedaan en ik vond het eng – in het begin – maar het was een geweldige ervaring en ik ben niet verongelukt! Het was bovendien een prachtige dag en behalve op de snelweg reden we ook langs het Markermeer/IJsselmeer. Ik moet wel toegeven dat ik liever met 60 km/u over de dijk reed dan met 130 km/u over de snelweg. Harder zijn we niet gegaan, hoor. Er zijn wel grenzen aan wat ik durf.

Written by Ted

13 juni 2014 bij 08:11

Geplaatst in Diversen

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik neem aan dat je de bestuurder goed hebt vastgehouden en dat het daardoor minder eng was.

    Frank Polak

    13 juni 2014 at 10:03

  2. Deze plaat hoort op een verleidelijke mannenkalender! šŸ˜€

    booxalivedotnl

    13 juni 2014 at 13:41

  3. geweldig, Ted.

    Rolf Erdorf

    13 juni 2014 at 13:57

  4. Je ziet meteen dat Ted van Lieshout stevig in zijn schoenen staat. šŸ˜‰

    Jeanine van Rooij

    13 juni 2014 at 14:13

  5. Een ruige kerelkalender, daar had ik nog niet aan gedacht, maar ik zie het wel he-le-maal voor me.

    Ted

    14 juni 2014 at 22:05


Geef een reactie

