tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Leuke promotie van Prometheus

with 4 comments

prometheusKijk, dat vind ik nog eens innovatief van uitgeverij Prometheus: je kunt als boekhandel je eigen gepersonaliseerde poster krijgen om een boek van Prometheus aan te prijzen. Ik weet niet of het werkt, maar ik vind het een erg goed idee. Prometheus slaat er twee vliegen in één klap mee: je maakt reclame voor je boek én je laat een ander dat voor je doen! Vraag is wel of boekhandels zo’n poster dan ook echt in of bij de boekhandel ophangen, of bewaren voor aan de muur thuis.

Written by Ted

1 augustus 2014 bij 07:39

Geplaatst in Diversen

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat is net zoiets als de bieb hier doet. Een plankje met wat het personeel kiest. Die boeken wil ik direct niet daar ik zelf wel uitmaak waar ik benieuwd naar ben. Ik vind het zo niet- verder- dan- je- neus- gekeken voelen.

    Co

    1 augustus 2014 at 08:26

    • Altijd ga ik met goede zin een boekwinkel binnen.
      Altijd neem ik ruimschoots de tijd om de sfeer in de winkel te proeven.
      Altijd kies ik een schrijver die ik ken, of wil leren kennen.
      Altijd begin ik met lezen, zonder het boek in te zien of de achterkant te lezen.
      Altijd lees ik het helemaal van voor naar achter, zonder één regel over te slaan.
      Nooit heb ik een zelf aangeschaft boek ongelezen in mijn boekenkast gezet.

      Jeanine van Rooij

      1 augustus 2014 at 10:50

  2. beetje vrolijker kijken had wel gemogen

    Rolf Erdorf

    1 augustus 2014 at 11:00

  3. Hahaha, hij zal wel een betere boekverkoper zijn dan fotomodel.

    Ted

    1 augustus 2014 at 11:10


Geef een reactie

