tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

De service van Mediamarkt (2)

with 2 comments

mediamarkt2(Vervolg van gisteren)

Toen de twee jongemannen met mijn oude televisie vertrokken waren, ging ik de zenders op de nieuwe televisie bekijken. Dat het beeld niet zo best was nam ik voor lief, omdat ik analoge televisie heb en nog geen digitale. Maar toen ik probeerde te achterhalen waar Nederland 1 (ja, ik weet het: NPO1) en RTL4 zaten, bleken die niet te zijn geïnstalleerd. Wel Nickelodeon en Discovery. Met veel ruis. Ik had maar een paar buitenlandse zenders plus AT5, de lokale zender van Amsterdam.
Ik belde onmiddellijk de klantenservice.
Dame 2 begon meteen te lachen: ‘Hebben ze de oude televisie meegenomen? Dat doen ze nóóit!’
‘U bent niet erg constructief,’ zei ik. ‘U begint al meteen met ondergraven vóór ik mijn klacht heb neergelegd. Het staat gewoon in uw eigen voorwaarden dat de oude tv dient te worden meegenomen.’
Tussen ons kwam het niet meer goed; zij zou mijn klacht doorgeven en mijn humeur was inmiddels behoorlijk gezakt.

Ik kreeg een mailtje waarin stond dat mijn klacht in behandeling was genomen, maar ik vond dat ik veel te lang moest wachten, dus ik belde nog een keer met de servicedesk.
Dame 3 was voorkomender, maar ze kon weinig anders dan me vragen om toch te wachten op bericht over mijn ingediende klacht, want die was wel degelijk door dame 2 doorgegeven.

Niet zo veel later kwam uitsluitsel in de vorm van een klachtafhandeling: ‘Helaas valt onder de Startklaar Installatie niet de installatie van de zenders.’
Ik ontplofte zowat, want ik had de voorwaarden voor me liggen en daar stond in dat het installeren van de zenders wel degelijk was inbegrepen. Dus ik greep de telefoon en toetste voor de vierde maal die dag het nummer in van de servicedesk. En toen kwam dame 4, Femke, aan de telefoon!

(Wordt vervolgd)

Written by Ted

3 september 2014 bij 11:10

Geplaatst in Diversen

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik vind het wel mooi, eerst deel 2 en dan deel 1.

    Co

    5 september 2014 at 17:06

  2. Helaas. Foutje dat niet gecorrigeerd kan worden.

    Ted

    5 september 2014 at 18:53


Geef een reactie

