tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Valse kinderboekenschrijver bezoekt school

with 5 comments

mozaiekWEBEigenlijk ben ik een misselijkmakend mannetje. Hier zie je me op de foto sardonisch lachen op basisschool Het Mozaïek in Arnhem, waar ik gisteren was om voor te lezen aan en te tekenen met groep 3. De kinderen moesten van mij hun tekenspieren oefenen door met hun handen te draaien. Er zat een jongetje bij dat zijn arm gebroken had, dus bij hem heb ik extra goed gecontroleerd of hij wel goed met allebei zijn handjes draaide, wetende dat hij dat met zijn linker niet kon. – Gemeen, hè? 🙂

Written by Ted

3 oktober 2014 bij 07:28

Geplaatst in Diversen

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lekker even meegeschaterd, dankje!

    Anne Lutje Schipholt

    3 oktober 2014 at 07:34

  2. vals of niet
    niet vergeten
    hutspot eten

    Co

    3 oktober 2014 at 13:13

  3. ach. hij lijkt er zelf plezier in te hebben. En jij ook, dus het valt vast wel mee!

    wanda

    3 oktober 2014 at 19:57

  4. Nihat:
    Ted, over dat stukje op facebook… “Eigenlijk ben ik een misselijkmakend mannetje. Hier zie je me op de foto sardonisch lachen op basisschool Het Mozaïek in Arnhem, waar ik gisteren was om voor te lezen aan en te tekenen met groep 3. De kinderen moesten van mij hun tekenspieren oefenen door met hun handen te draaien. Er zat een jongetje bij dat zijn arm gebroken had, dus bij hem heb ik extra goed gecontroleerd of hij wel goed met allebei zijn handjes draaide, wetende dat hij dat met zijn linker niet kon. – Gemeen, hè?”
    Wat is de reden voor deze asociale gedrag? Heb jezelf geen kinderen? Als ik je tegenkom op school van mij kids dan…weet ik wat ik moet doen!

    Ted:
    Waarom zet je je reactie niet gewoon openlijk op Facebook? Ik vind je dreigement volstrekt onaanvaardbaar.

    Nihat:
    is geen dreigement mr. Ted.

    Ted:
    Jawel, dat is het wel. Ik accepteer dat niet.

    Nihat:
    jij bent degene die een misdrijf pleegt en ik zeg dat ik weet wat ik moet doen als ik je tegenkom terwijl je kleine kindjes mishandelt
    welles nietes is iets voor de rechter…doei
    Waarom zou je niet aardig , lief en voorbeeldig zijn als je met kids werkt?
    En kan je dat gewoon niet , doe dan gewoon iets anders

    Ted:
    De kinderen hebben het uitgegierd van de pret. Ze snapten onmiddellijk dat ik grapjes maakte. U niet.

    Nihat:
    jezegt over je zelf dat je misselijkmakend bent…en zovoort
    waar is de grap? nee ik zie het niet. K hou niet van synisme en satire dat soort grappen. Be a real man and be kind to kids

    Ted:
    Scholen zouden nooit toestaan dat ik er kom om kinderen te mishandelen. Ze vragen me juist omdat ze vinden dat ik leuk met kinderen omga.

    Nihat:
    ik lees dat stuk, en denk ja dat zou anders moeten.

    Ted:
    Het jongetje in kwestie vond het juist heel leuk. Hij heeft me alles verteld over de twee tanden die hij mist.

    Nihat:
    k geloof je wel maar we hebben hele andere karakters. Klaar. einde discussie. fijne dag nog

    Ted:
    Nee, ik neem daar geen genoegen mee. U hebt mij zojuist bedreigd.

    Nihat:
    doe aangifte zou ik zeggen…als je blijft schrijven blok ik je.
    doei

    Ted:
    Blok me maar. Graag!

    Ted

    4 oktober 2014 at 00:35

  5. Heb je bovenstaande serieus heen en weer geschreven?
    Ook fijn na zo’n superleuk gebeuren. Al die kinderen glimmen van pret de foto af.
    Heel jammer zo’n staartje.
    Gelukkig is het vandaag dierendag, tijd voor andere staartjes.

    Co

    4 oktober 2014 at 08:23


Geef een reactie

