tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Vandaag voorlezen in Gouda, morgen in Rotterdam

leave a comment »

philipZierikzeeVandaag ben ik op uitnodiging van boekhandel Verkaaik van 14:00 tot 16:00 uur in Gouda om voor te lezen en te signeren. Locatie is de Chocoladefabriek, Klein Amerika 20. Helaas heb ik geen tractor bij me, maar ik ga zeker voorlezen uit Boer Boris.

Vandaag doe ik het in mijn eentje, morgen samen met Philip Hopman. Dan zijn we te vinden op het Kinderboekenweekfeest in de grote bibliotheek van Rotterdam, samen met tal van andere auteurs: Chris Haughton (van Mama kwijt), Jan Paul Schutten en Floor Rieder, Jet Boeke, Marjet Huiberts, Edward van de Vendel, Rian Visser, Catharina Valckx, Bette Westera en Vivian den Hollander. Het begint om 12:00 uur.

Written by Ted

4 oktober 2014 bij 09:38

Geplaatst in Diversen

Geef een reactie

