tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Tips voor HBO?

with 2 comments

hboIk heb mezelf HBO cadeau gedaan. Dat is een Amerikaanse betaal-tv-zender die programma’s brengt zonder dat ze onderbrken worden door reclame. Er is echter geen gids bij waar in staat wat voor programma’s het zijn, dus ik zie alleen maar titels en weet niet wat ik er mee moet. Gisteren begon een serie die me wel verbaast: Looking, heet-ie en hij gaat over drie homomannen in San Fransisco. Het is een variant op Sex and the City, over vier vrouwen in New York. Looking is een tamelijk expliciete serie die er niet zou zijn geweest als hij mede door reclame-inkomsten bekostigd had moeten worden. Ik heb ook de eerste aflevering van Girls bekeken, een serie waar ik over heb gehoord. En verder schijn ik naar True Detective te moeten kijken. – Maar verder ben ik zoekende. Wie van jullie kent HBO al langer en heeft tips voor me?

Written by Ted

5 december 2014 bij 11:00

Geplaatst in Diversen

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb het zelf niet Ted (moet zuinig zijn) maar via Google vind je wel links. Hier vast 1-tje

    http://www.itshbo.nl/gids?gclid=COCS16f4rsICFWSWtAodKGAAmg

    Wout

    5 december 2014 at 13:54

  2. Orange is the new black!
    Dexter!
    True blood!
    Breaking Bad!
    Homeland!

    Veel plezier,
    Tim

    Tim Gladdines

    5 december 2014 at 19:36


Geef een reactie

