tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Ik in Twee voor twaalf

with 5 comments

20120223_tweevoortwaalfIk meen dat ik in een ver verleden al eens eerder een vraag was bij Twee voor Twaalf van de Vara op NPO2, maar gisteren was het wel heel prominent. Ze wilden weten wie de schrijver is van Begin een torentje van niks en de serie Boer Boris. Het andere kandidatenstel moest op zoek naar de naam Francine Oomen. – Gezellig, hoor, Francine en ik samen in een programma. Waarom kan dat in het écht nou niet?

Via Uitzending Gemist is de aflevering terug te zien.

 

Written by Ted

6 december 2014 bij 07:38

Geplaatst in Diversen

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. En? Wisten ze je?

    Nico

    6 december 2014 at 07:43

  2. Nee. Maar ze vonden me wel.

    Ted

    6 december 2014 at 09:26

  3. Francine Oomen moesten ze ook opzoeken. Ik wist jullie allebei wel meteen, knap he, ik vond ‘jouw’ filmpje mooier 🙂
    Je was ook een keer een opgave in de kruiswoord van NRC, weet niet meer of het voor- of achternaam was. (ook Thea’s Beckman en Dubelaar) Nu nog in de Scrypto!

    Kate

    6 december 2014 at 14:20

  4. Volgens mij was het echt wel in het echt zo, maar misschien wil je liever, met Francine, in persoon? Maar is het dan wel in het echt of op de buis?

    margamulder

    6 december 2014 at 15:03

  5. Ik bedoelde Francine en ik in levende lijve in een tv-programma.

    Ted

    6 december 2014 at 16:51


Geef een reactie

