tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Fijne bespreking in NRC

with 5 comments

NRC_20150116-BB2webDeze dagen heb ik het nogal vaak over Boer Boris, maar het moet me maar vergeven worden. Aanstaande woensdag beginnen de Voorleesdagen en daarin staat Boer Boris gaat naar zee in het middelpunt. En in mijn (dagelijks) leven staat BB nu ook in het middelpunt en ik geniet er met volle teugen van. Philip Hopman en ik gaan samen maar ook in ons eentje het land in om te vertellen over de totstandkoming van BB en vandaag doen we dat in Pijnacker. Gisteren besteedde NRC Handelsblad in de rubriek Iedereen leest aandacht aan ons boek, en dat was óók weer een uiterst positieve ervaring. – Eén correctie: het boek is niet uit 2012 maar uit 2013. Verder: het boek met vingerpopje kost 14,95, zonder popje kost het gewoon 12,95. En dan komt er deze week ook nog het miniboekje van 5 euro bij!

Written by Ted

17 januari 2015 bij 07:51

Geplaatst in Diversen

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lekker genieten van bB zijn succes Ted & Philip

    Wout

    17 januari 2015 at 09:19

  2. Het is je vergeven hoor dat je het vaak over Boris hebt. Hij is ook zo leuk 🙂

    Karin - Omagazijn

    18 januari 2015 at 08:07

  3. ‘Boris wordt steeds beter’
    en mijn hart stond even stil.
    Was onze Boris ziek dan,
    moest hij een prik of pil?

    Kwamen er zes dokters
    staan aan zijn ledikant?
    Wat was er met boer Boris?
    Wat was er aan de hand?

    Haastig las ik verder.
    Ademde al snel weer op.
    Geen ziekte en geen zorgen.
    Boer Boris blijkt juist top!

    Co

    18 januari 2015 at 12:12

  4. Nu mijn eigen kinderen met hun neuzen in de studieboeken zitten stond ik in de boekwinkel een beetje weemoedig te kijken naar al die prachtige boeken voor kinderen. Ik ga een neefje blij maken met Boer Boris en ik hoop dat ik hem veel mag voorlezen.

    Angar

    18 januari 2015 at 19:59

  5. 🙂

    Ted

    18 januari 2015 at 21:40


Geef een reactie

