tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Vanaf overmorgen: kaartjes voor de Middag van het Kinderboek op 11 april

with 3 comments

De link in onderstaand bericht is NIET goed! De link om kaartjes te bemachtigen is: http://www.oba.nl/activiteit.middagvanhetkinderboek.html

MvhK'15programmaWEBVanaf overmorgen, 11 maart om 11 uur ’s ochtends, kunnen kaartjes verkregen worden voor de Middag van het Kinderboek, de workshops en de uitreiking van de Woutertje Pieterse Prijs. Zie voor meer informatie over het programma hier. – Zegt het voort!

Written by Ted

9 maart 2015 bij 07:09

Geplaatst in Diversen

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoe komt het dat je nu dat getekende plaatje bent aan de zijkant waar je kunt zien wie reageert en anders een foto? De vraag heeft niets met de blog te maken, maar ik vraag het me toch af.

    Co

    9 maart 2015 at 10:23

  2. Dat weet ik niet precies, Co. Zo’n plaatje is een avatar en ergens heb ik daar mijn foto aan gekoppeld en ergens anders heb ik daar een tekening aan gekoppeld. Jij hebt geen foto of plaatje aan je avatar gekoppeld en daarom kiest het programma een mozaiekje voor jou uit. Zo lang je met hetzelfde e-mailadres/naam reageert, plaatst het programma er hetzelfde plaatje bij.

    Ted

    9 maart 2015 at 14:23

  3. A, de mysteriën des levens.

    Co

    9 maart 2015 at 15:50


Geef een reactie

