tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Boer Boris in Bologna

with 5 comments

bolognaZonder laarzen maar wel met de bekende Boer Boris-overalls hebben Philip en ik ons begeven op de jaarlijkse kinderboekenbeurs van Bologna. En laat ik maar beginnen met het slechte nieuws: het weer is heerlijk. Er is zon en het is 24 graden en we puffen en we smelten, en we hebben op onze rug in het park gelegen en ik heb twintig minuten liggen snurken. Moe van al het geloop en moe van het medelijden voelen met al degenen die gebukt gaan onder weer en wind in Nederland. – Heb ik al gezegd dat het hier prachtig weer is? Vierentwintig graden? Amper een zuchtje wind? Louter blauwe luchten? Fijn, hoor!

Written by Ted

31 maart 2015 bij 23:26

Geplaatst in Diversen

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Qh, wat vreselijk voor jullie. Hier wapperen de oren van je hoofd en stranden de schepen. En dat missen jullie nu. ’t Is een hard bestaan.

    Co

    1 april 2015 at 07:25

  2. Hoi Ted,

    gistermiddag is mijn schutting omgewaaid. En wat denk je: vanochtend stond hij weer keurig overeind! Nu heb ik een vage herinnering aan een soort van droom, waarin ik midden in de nacht met een schep, een stuk ijzerdraad en een paar kapotte stoeptegels in de weer ben geweest, maar een kniesoor die daar waarde aan gaat toekennen. Mijn schutting staat weer! Mooier dan voorheen! Laat de lente maar komen!

    Peter Smit

    1 april 2015 at 09:02

  3. Bofkonten heb je nou eenmaal overal(l) nietwaar?

    Wout

    1 april 2015 at 09:11

  4. Ik heb mijn neus verbrand. Alsof dát zo leuk is!

    Ted

    3 april 2015 at 10:44

  5. Ja zeg of het zo leuk is om mijn haar zo te laten verwaaien en mijn licht gebruinde kop van ongeveer 3 minuten zon weer te laten verbleken

    Gozien letterman

    5 april 2015 at 12:09


Geef een reactie

