tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

De jurk van Trijntje

with one comment

trijntje jurkEr is zo veel ophef over de jurk die Trijntje Oosterhuis aan wil(de) doen op het Eurovisiesongfestival, dat ze overweegt een andere aan te doen. Daar snap ik niets van. Ik ben niet zo gecharmeerd van het liedje dat ze gaat brengen, maar wel van die schitterende jurk, waarvan ik ook nog eens vind dat hij Trijntje weergaloos staat. Hij is ontworpen door Tycho Boeker. En als ik het lichaam van Trijntje had wou ik óók zo’n jurk. Herstel: ook zonder het lichaam van Trijntje wil ik zo’n jurk. Er zijn alleen geen gelegenheden waarbij ik hem aan kan.

Written by Ted

16 mei 2015 bij 09:33

Geplaatst in Diversen

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Had ze wel een goed liedje gehad dan was er vast en zeker geen gedram geweest over haar jurk…toch?

    Wout

    16 mei 2015 at 11:27


Geef een reactie

