tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Op transport voor een prijs

with 3 comments

nominaties-HCA16Marit Törnqvist en ik zijn opnieuw voorgedragen voor de Hans Christian Andersenprijs. Vorig jaar haalde ik de shortlist, en dat was toen een enorme verrassing. Ik ben zeer vereerd dat ik opnieuw ben voorgedragen, want het heeft heel wat voeten in de aarde. Toin Duijx, die namens IBBY Nederland de inzending verzorgt, moet heel veel werk verzetten – met de nodige hulp van de uitgeverijen – om Marit en mij onder de aandacht te brengen van de internationale jury, en deze foto’s geven daarvan een indruk.

Written by Ted

1 juni 2015 bij 07:24

Geplaatst in Diversen

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Moet die jury je dan lezen? Of gewoon dat mapje doornemen en plaatjes kijken?

    Co

    1 juni 2015 at 07:42

  2. Lezen kan niet maar zeer beperkt, want er zijn van mij weinig gedichten vertaald.

    Ted

    1 juni 2015 at 08:54

  3. Met vorig jaar beperkt lezen aangevuld met dit jaar beperkt lezen doet de kansen stijgen lijkt mij. Het zij je gegund hoor.

    Wout

    1 juni 2015 at 12:37


Geef een reactie

