tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Middag van het Kinderboek stopt… niet!

with 4 comments

MvhK'16MarcoAbyIn april vond de zevende Middag van het Kinderboek plaats. Dat het mijn laatste was, wist ik al wel, maar ik heb het niet gezegd. Een enkeling vóélde wel iets doordat de gebruikelijke donatiedoos er niet stond. Die was er niet omdat ik niet zeker wist of er nog een achtste MvhK zou komen en ik kon onder die omstandigheden natuurlijk geen geld incasseren.

Ik heb nu zeven keer de MvhK gedaan, met heel erg veel plezier, maar ik wil graag tijd vrijmaken om me in te zetten voor een paar andere projecten die me na aan het hart liggen, waar ik later meer over zal vertellen. Daarom ben ik op zoek gegaan naar iemand die de Middag over wilde nemen. En die vond ik snel!

Ik ben ontzettend blij dat Marco Kunst en Aby Hartog het stokje overnemen. In maart of april van volgend jaar vindt gewoon, vertrouwd, de MvhK’16 plaats. Wat er gaat veranderen, wat hetzelfde blijft, bepalen zij. Ik blijf verbonden aan de editie van 2016, maar niet meer als despoot. Als hulpje op de achtergrond. Gelukkig blíjft ook Marijke Troelstra van de OBA steun en toeverlaat!

Ik wens Marco en Aby heel veel succes met het voortzetten van de MvhK.

Written by Ted

15 juni 2015 bij 07:24

Geplaatst in Diversen

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Goed nieuws

    Conny

    15 juni 2015 at 08:05

  2. Fijn! Bedankt voor jouw Middagen Ted, en ik ben benieuwd naar die van Marco en Aby.

  3. Nogmaals dank dat je ons dit toevertrouwt! We gaan ons best doen er net zulke leuke & inspirerende middagen van te maken als jij deed, Ted! (en heel fijn dat je op de achtergrond blijft bijspringen)

    Marco en Aby

    Marco Kunst

    15 juni 2015 at 11:42

  4. Veel succes!

    Ted

    16 juni 2015 at 07:14


Geef een reactie

