tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Ziggo: de straat moet open!

with 5 comments

Schermafbeelding 2015-07-20 om 22.35.06De problemen met Ziggo duren in steeds heviger mate voort. Vanmorgen kwam er een erg aardige monteur, Maurice genaamd, die constateerde dat er in de straat twee beschadigingen in de kabel zitten; de straat moet dus worden opengebroken. Dinsdag. In de tussentijd heb ik geen internet, geen telefoon en gemankeerde tv. Dat ik nu op internet zit is te danken aan mijn buurman, wiens aansluiting ik even mag gebruiken.

Voorlopig dus geen berichten van mij. – Ik zou het kunnen zien als gedwongen vakantie, want hierdoor is een deel van mijn werk noodgedwongen stil komen te liggen. Ik ga van lieverlee maar een stuk fietsen. Naar het tuincentrum is misschien wel een goed idee.

Written by Ted

7 augustus 2015 bij 09:51

Geplaatst in Diversen

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Als het niet zo vervelend was dan zou je je werkelijk een breuk lachen. Maar het kan nog erger Ted: ik heb wel eens 12 modums in EEN straat vervangen zien worden omdat Ziggo dacht dat de kastjes niet in orde waren bij een storing. Stel je voor…12 huizen 48 uur zonder ook maar iets in deze hightech wereld. En toen ze allemaal waren vervangen bleek de storing nog gewoon aanwezig. Sterkte en ja: ga lekker fietsen joh. Heerlijk zomerweertje…toch? En misschien een idee opdoen voor boer Boris die internet krijgt maar………..

    Wout

    7 augustus 2015 at 13:37

  2. De ellende die wij gehad hebben met Ziggo šŸ˜¦
    Een maand lang zonder telefoon, computer….en geen enkel excuus….

    Annet Lemaire

    10 augustus 2015 at 15:07

  3. Sterkte ermee!

    Annet Lemaire

    10 augustus 2015 at 15:08

  4. Dank! Morgen gaat de straat open! Spannend!

    Ted

    10 augustus 2015 at 16:43


Geef een reactie

