tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Dichtersmarathon in de Tolhuistuin

leave a comment »

eflyerdichtersmarathonMorgenavond in de grote zaal van de Tolhuistuin in Amsterdam een dichtersmarathon in het kader van het Read My World-festival. Heel veel dichters lezen ieder drie gedichten voor in 5 minuten en er zit maar één pauze tussen. Ik zit bijna aan het einde van het programma (tweenalaatste) op de geschatte tijd 22:35 uur. Dat zal wel later worden, want wisselingen zullen ook wel tijd in beslag nemen en ze hebben bij de organisatie de fout gemaakt door niet heel streng te zijn: “uw optreden zou niet langer mogen duren dan 5 minuten”. Nou, dan weet je het wel met die dichters. 😉 Het programma begint om 20:00 uur,

Ik ga een vertaling lezen van Willem Wilmink en verder lees ik een nieuw gedicht voor uit de bundel die in december gaat verschijnen – Rond vierkant vierkant rond – en het derde gedicht kies ik waarschijnlijk uit bij een van de dichters die vóór me komt.

Waar kun je meer over het evenement vinden? Hier! Info over tickets hier! Gewoon de korte pont nemen die achter Amsterdam CS recht naar de overkant vaart en dan ben je er al. Een paar meter naar links lopen en daar ergens is het. Als ik me niet vergis onder het restaurant dat THT (TolHuisTuin) heet.

Tot morgen!

Written by Ted

2 oktober 2015 bij 17:00

Geplaatst in Diversen

Geef een reactie

