tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Zaterdag in Roden, zondag in Middelburg

with 7 comments

BB6-omslag-kalenderMorgen en overmorgen twee voor iedereen toegankelijke optredens in Roden bij Groningen (zaterdag) en Middelburg (zondag).

Zaterdag ben ik met Philip Hopman bij Boekhandel Numan in de Heerestraat 87 te Roden. We zijn daar van 14:00 tot 16:00 uur en zullen uiteraard over Boer Boris vertellen. Bovendien signeren we boeken – we maken er allebei tekeningetjes in, dus nu is je kans!

Zondag ben ik zónder Philip in Middelburg, bij Boekhandel De Drvkkerij op de Markt 51, alwaar een groot feest plaatsvindt met nog veel meer schrijvers en tekenaars. Ik lees er om 14:00 uur voor aan kinderen vanaf 2, om 14:30 aan kinderen vanaf 6, om 15:00 weer aan kinderen vanaf 2 en om 15:30 weer aan kinderen van af 6. En natuurlijk teken ik erbij! Ook in boeken die je eventueel wilt kopen.

Tot in Roden of in Middelburg!

Written by Ted

9 oktober 2015 bij 16:07

Geplaatst in Diversen

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lekker druk bezig Ted – houe zo en veel plezier. PS: Roden is mij wat te ver weg.

    Wout

    9 oktober 2015 at 20:24

  2. Nou, dan kom je toch gezellig naar Middelburg?

    Ted

    9 oktober 2015 at 21:05

    • Dacht ik later ook aan als optie – ik denk er even over…goed?

      Wout

      10 oktober 2015 at 09:09

      • Even nagedacht Ted maar…Middelburg gaat niet. Heb dan mijn vrijwilligerswerkmiddag in ZuidWolde met de verstandelijk gehandicapten club.

        Wout

        10 oktober 2015 at 10:49

        • Soms moet je prioriteiten stellen en dat doe je goed, Wout.

          Ted

          10 oktober 2015 at 19:43

  3. Gister was ik even in de boekhandel hier. Daar liep een kind dat opeens vol afgrijzen vroeg: ‘Wat is dat?’
    Het klonk naar poep aan mijn schoen.
    De moeder nam het boek waar het kind in keek over en studeerde ijverig.
    “Dat is een handtekening’, zei ze. ‘Misschien heeft de schrijver die er wel in gezet. Misschien was hij wel hier en heeft hij dat toen gedaan.’ Ze legde het boek snel terug. Zo’n besmet boek zochten die twee niet, dat zag je zo.

    Co

    10 oktober 2015 at 08:28

  4. Vandaag tegen de 50 boeken van handtekeningen en tekeningen voorzien en alle kindjes vonden het leuk, maar ik maak het ook wel eens anders mee, Co. Ik snap het volledig dat kinderen denken: als ik niet in boeken mag kleuren, waarom een ander dan wel?

    Ted

    10 oktober 2015 at 19:45


Geef een reactie

