tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Karikatuur

with 2 comments

ted-karikatuurAls ik ergens opgetreden heb krijg ik wel eens wat mee. Meestal een bos bloemen of een fles wijn. Soms is het origineler. In Tiel kreeg ik eens een mandje kersen mee en in Volendam een kilo versgerookte paling. Woensdag was ik in het Schrijverscafé in Hengelo en daar kreeg ik na afloop een karikatuur van mezelf mee. Hartstikke leuk. Ik laat hem graag zien. Hij is gemaakt door Thijs Wessels en die komt, als je dat wilt, je feest opluisteren met ter plekke gemaakte sneltekeningen. – Bedankt, organisatoren van het Beurscafé Hengelo! Ik vond het een erg leuke verrassing!

Written by Ted

30 oktober 2015 bij 07:10

Geplaatst in Diversen

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig!

    Jannie

    30 oktober 2015 at 09:01

  2. Graag gedaan, en tot een volgende keer!

    Bibliotheek Hengelo

    30 oktober 2015 at 11:02


Geef een reactie

