tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Weblog 10 jaar!

with 2 comments

Schermafbeelding 2015-11-26 om 11.18.35

 

 

Morgen, 2 december, bestaat dit weblog 10 jaar! Echt waar. Je kunt alles nog teruglezen, dus ook het eerste bericht dat ik op 2 december 2005 online zette, alleen is de vormgeving ervan automatisch aangepast aan hoe het nu is, echter zonder de plaatjes, en de accenten op letters zijn veranderd in een soort code. Wie oude berichten wil lezen kan in de zijkolom hiernaast gaan naar het archief en dan de link volgen.

Ik ga het tienjarig bestaan van dit weblog – en ook het feit dat ik later deze maand zestig word – vieren met iets nieuws. Hopelijk gaat de wens van velen ermee in vervulling, want het is zoooooo vaak aan me gevraagd! Wat? Let maar op. Morgen tref je op deze plaats het eerste teken aan.

Nu eerst nog een belofte inlossen. Ik had gezegd dat ik het zou laten weten als de filmpjes die gemaakt zijn van de winnaars van de Fiep Westendorp Stimuleringsprijzen 2013 online staan. Wel, dat is nu het geval. Ga daarvoor naar hier en klik op de namen. Het zijn erg leuke filmpjes geworden over hoe het verder ging met de winnaars van twee jaar geleden.

Written by Ted

1 december 2015 bij 07:16

Geplaatst in Diversen

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gefeliciteerd met de jubilea! Jouw weblog is een heus naslagwerk geworden, dank daarvoor, en zeker ook veel dank voor de hilarische beschrijvingen van niet-sporende treinperikelen, albert-heijnse toestanden, onbegrijpelijke overheden, instantie-terreur, en je reisverslagen. Eigenlijk lees ik alle stukjes even graag en gretig. Ik hoop dat je er nog lang mee doorgaat. Fijne verjaardagen!

    Kate

    1 december 2015 at 07:52

  2. Dank je wel, Kate.

    Ted

    1 december 2015 at 08:00


Geef een reactie

