tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

We gaan iets nieuws beginnen…

with one comment

PP2-3Vandaag bestaat dit weblog 10 jaar! Geen reden voor mij om te stoppen. Er komt juist iets bíj! Vandaag  laat ik er alvast iets van zien. Klik op de afbeelding en als er geen vergroting volgt, klik er dan nóg een keer op. Morgen meer.

De tekening is gemaakt door Ludwig Volbeda.

Written by Ted

2 december 2015 bij 07:33

Geplaatst in Diversen

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Joh, als ik inzoem is het net of ik er wandel.
    Anders dan in het echt is er geen sprietje of steentje dat ik zou durven meenemen of verplaatsen.
    Wat hartstikke mooi gemaakt!

    beatrijs

    2 december 2015 at 13:18


Geef een reactie

