tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Pretpark Poëzie

with 10 comments

PP16-17

En zo gaat het heten! Klik hier voor Pretpark Poëzie! Je kunt ook in de zijkolom naar Pretpark Poëzie gaan en daar tref je het e-magazine ook aan.

Op pretparkpoezie.nl kun je het e-magazine bekijken. Je kunt door middel van de diagonale pijltjes onderaan je scherm het magazine beeldvullend maken; met de pijltjes naar links en rechts kun je door het magazine heen bladeren. Als je wilt kun je PP downloaden en zelfs printen.

Ook via de zijkolom van dit weblog kun je altijd de weg vinden naar pretparkpoezie.nl. Daar kun je ook vragen stellen.

Vanaf nu kun je terecht bij Mail voor Pretpark Poëzie als je werk in wilt sturen of als je vragen hebt. Een binnengekomen vraag is: mag je zelf weten wat je instuurt? Het antwoord daarop is: ja.

Het eerste nummer van Pretpark Poëzie staat gepland voor 28 januari, Gedichtendag.

De tekeningen zijn van Ludwig Volbeda.

Written by Ted

9 december 2015 bij 07:15

Geplaatst in Diversen

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Echt spannend. Ik krijg echter enorme hoogtevrees van die tekening. Al vanaf het eerste begin.
    Blijven de versjes die eventueel geplaatst worden gewoon van de schrijver of zijn ze van iedereen?
    Veel plezier in het park.

    Co

    9 december 2015 at 07:48

  2. Ze blijven van de dichter zelf. Maar omdat ze op internet staan kan iedereen ze overschrijven. Eigenlijk zoals dat ook bij een boek of tijdschrift kan.

    Ted

    9 december 2015 at 07:57

  3. Wat een geweldig idee! Ik heb je een gedichtje gestuurd.

    marijkeplante

    9 december 2015 at 08:17

  4. Zou er ook plaats zijn voor Friese gedichten, eventueel met vertaling?

    fryskeflarde

    9 december 2015 at 09:41

  5. Ja, lijkt me wel! Een vertaling is wel nodig, want anders wordt het moeilijk voor niet Friestaligen om de kwaliteit van het gedicht te beoordelen.

    Ted

    9 december 2015 at 09:43

  6. Leuk! Wie weet, stuur ik eens iets 🙂

    fryskeflarde

    9 december 2015 at 10:09

  7. Ha Ted,
    Wie zitten er in de redactie?
    Vriendelijke groet,
    Mark

    markdedichter

    9 december 2015 at 10:58

  8. Dat is nog niet helemaal helder, Mark. In ieder geval ík. 🙂

    Ted

    9 december 2015 at 11:16

    • Ik heb het op mijn vaste computer bekeken. Na enig zoeken vond ik een link die ik kon aanklikken om 25 pagina’s door te bladeren. Op pagina 23 van die 25 stond het eerste gedicht, “Attractie”. Misschien heb ik het verkeerd gedaan en kan het sneller, maar mijn eerste indruk is dus niet zo denderend. Tegen de tijd dat ik dat eerste gedicht gevonden had interesseerde de inhoud me al lang niet meer.

      Bob

      10 december 2015 at 01:01

  9. Je hebt de introductie onderaan de pagina’s niet gelezen, Bob. Daarin staat dat het project begint als een leeg magazine.

    Ted

    10 december 2015 at 07:58


Geef een reactie

