tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Voorlezen met Kerstmis

with 5 comments

tedleestvooralexanderericKerstmis begon gisteravond goed bij vrienden. Ze hadden de andere gasten gevraagd om iets voor het eten mee te nemen en mij om voor te lezen. Goeie deal! Ik heb een kerstverhaal voorgelezen in hun prachtige huis en dat was extra leuk, doordat een van de toehoorders in een deuk lag. – Ach, waarom lezen wij elkaar toch niet vaker voor? Met name als pauzenummer in een copieus kerstdiner is een verhaal toch heel aardig!

Dank Alexander en Eric voor jullie gastvrijheid!

Fijne kerstdagen allemaal!

Written by Ted

25 december 2015 bij 10:56

Geplaatst in Diversen

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Omdat ik ook elk jaar tijdens het diner een kerstverhaal voorlees ben ik benieuwd wat jij hebt voorgelezen. Tips welkom.

    Mieke van Hooft

    26 december 2015 at 10:08

  2. Ik las mijn eigen verhaal “Kerstopa” voor uit “Een kerstmis vol verhalen”, een verhalenbundel van verschillende auteurs die aanvankelijk in 1991 en daarna in 2000 werd uitgegeven bij Van Goor.

    Ted

    26 december 2015 at 11:23

  3. Ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad.

    Christina Brouwers

    26 december 2015 at 21:52

  4. Fantastisch idee. Mag ik weten welk kerstverhaal?

    Meta

    26 december 2015 at 22:39

  5. Ik heb al meegekregen welk kerstverhaal. oke.

    Meta

    26 december 2015 at 22:42


Geef een reactie

