tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

E-magazine van mijn verjaardagsfeestje!

with 11 comments

Op 21 december werd ik getrakteerd op een geweldige surpriseparty in de theaterzaal van de OBA (Openbare Bibliotheek Amsterdam). Ik heb met foto’s die Gerlinde de Geus maakte een e-magazine gemaakt dat een aardige indruk geeft van de bijzondere middag en avond, die van vijf uur tot kwart voor acht duurde (en die werd afgesloten met een borrel).

Ik wil nog eens van de gelegenheid gebruikmaken om iedereen die gekomen is of aan me heeft gedacht van harte te bedanken!

Dit is een directe link naar het e-magazine, dat je kunt vergroten en verkleinen door middel van pijltjes en schuifjes.

Written by Ted

5 januari 2016 bij 07:06

Geplaatst in Diversen

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jammer dat ik te ver uit de buurt was om er bij te kunnen zijn. Moet fantastisch zijn geweest..

    madosti

    5 januari 2016 at 07:54

  2. Dat ziet er geweldig uit, Ted. Wat een feest!
    Een verlate dikke proficiat!

    Soli

    5 januari 2016 at 08:25

  3. Inderdaad Ted…niet meer te overtreffen gezien de prachtige fotoreportage.

    Wout

    5 januari 2016 at 09:19

    • 🙂
      Ik heb de messenset compleet, Wout, mede dankzij jou. Ik spaar nu verder voor Anna Woltz!

      Ted

      5 januari 2016 at 16:58

  4. Wat een leuke samenvatting van een geweldige middag!

    Angar

    5 januari 2016 at 16:52

  5. de journalist van He Parool was gewoon jaloers …. 🙂 Het was een geweldige middag en jouw e-magazine geeft dat mooi weer … kus!

    Marie-Therese

    5 januari 2016 at 18:15

  6. wat ontzettend leuk om het verslag te kunnen bekijken. Moet een geweldige middag geweest zijn 🙂

    wanda

    5 januari 2016 at 18:38

  7. Dank jullie wel!

    Ted

    7 januari 2016 at 09:35


Geef een reactie

