tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Koksmessenset compleet

with 2 comments

messensetOp mijn verjaardag kreeg ik zo veel AH-bestekzegeltjes, dat ik in één keer de hele koksmessenset bij elkaar heb! Hier is-ie. Ik vind hem behoorlijk mooi en heb alle messen al een keer gebruikt. Ik denk dat ik ook wel met minder messen toe kan, maar een half gevuld messenblok staat zo armoedig. De messen zijn wel ontzettend scherp en ik heb me al twee keer behoorlijk heftig aan de messen gesneden. Bedánkt allemaal! 🙂

Ik spaar nog verder, want de zegeltjes die ik over heb zijn voor Anna Woltz. Die spaart voor het bestek.

Written by Ted

11 januari 2016 bij 06:38

Geplaatst in Diversen

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De scherpe kantjes slijten er wel af – doe mijn best met nog 1 kaart hier.

    Wout

    11 januari 2016 at 11:28

  2. Goed, zeg!

    Ted

    12 januari 2016 at 11:52


Geef een reactie

