tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Mooie bespreking van RVVR

with one comment

Rond-vierkant,-FD-23-1En nóg een prachtrecensie van Rond vierkant vierkant rond, namelijk van Toin Duijx uit het Friesch Dagblad. Hij haalt ook het speciale Literatuur Zonder Leeftijdnummer aan dat speciaal aan mij is gewijd. Het is lastig om zo’n bundel aan te bevelen, want wie wil nou óver mij en mijn werk lezen, maar ik heb van allerwegen vernomen dat het zeer de moeite waard is. Von’k zelf ook. 🙂

Er staat wel een fout in de krant. RVVR kost niet 24,95 maar is 5 euro goedkoper (nou ja, ongeveer: 19,99). Aan een exemplaar van LZL kun je komen door contact op te nemen met de Nederlandse afdeling van IBBY.

Written by Ted

25 januari 2016 bij 11:04

Geplaatst in Diversen

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een loftuitingen aan jouw adres! Zeker de laatste tijd. Een mens zou er van naast zijn schoenen gaan lopen. Als je LZL (Literatuur Zonder Leeftijd) hebt gelezen, weet je dat dit bij Ted van Lieshout niet zal gebeuren. Chapeau!
    Ik heb het boek gelezen, met een lach en een traan.

    Jeanine van Rooij

    Jeanine van Rooij

    26 januari 2016 at 11:59


Geef een reactie

