tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Mooie bespreking!

with 2 comments

Gebr.omslag2016webEr is weer een prachtige recensie online verschenen van het jarige boek Gebr., dat dit jaar twintig jaar oud is geworden, hetgeen gevierd wordt met een nieuwe uitvoering. Of zoals recensente Lilian schrijft: ‘Het is een prachtig boek dat je recht in het hart raakt. Ik merkte trouwens ook niks van het feit dat het twintig jaar geleden voor het eerst is verschenen: het is nog net zo mooi en actueel als dat het toen was. Ik ben blij dat ik nu toch van het boek heb mogen genieten. Ik raad het je aan om dat zelf ook te doen!’
De hele bespreking staat hier.

Ik ben eigenlijk tegen verplichte titels op de leeslijst voor school, maar voor dit boek wil ik onderhand toch wel een uitzondering maken! 🙂 Er zijn niet zo veel boeken voor jongeren die zo lang in druk blijven. Ik ben er best trots op dat Gebr. er nog steeds is.

Written by Ted

3 augustus 2016 bij 07:24

Geplaatst in Diversen

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je mag er zeker trots op zijn! Het is een prachtig boek!

    Lisette Dumoulin

    3 augustus 2016 at 09:44

  2. Het blijft een prachtboek dat ik nog steeds aanraad in klas vier h/v!

    muisluijten

    8 augustus 2016 at 10:12


Geef een reactie

