tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Philip & ik op Kunst & Koningsduin

with 3 comments

Map-2016Zondag zijn Philip Hopman en ik van 11:00 tot 17:00 uur te vinden op Kunst & Koningsduin, een wandelroute door duingebied bij Castricum, Bergen en Bakkum met onderweg tal van mogelijkheden om kennis te nemen van kunstuitingen, zoals literatuur, beeldende kunst en theater. Kost maar drie euro en jeugd tot 18 jaar betaalt zelfs niets.

Philip en ik gaan natuurlijk voorlezen en tekenen uit Boer Boris, maar we brengen ook ander werk. We zijn te vinden aan het begin van de route, bij punt 2.

Written by Ted

18 augustus 2016 bij 07:11

Geplaatst in Diversen

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het mannelijk deel van de family wil er niet heen voor Boer Boris, helaas, dat respecteren wij,
    Fientje en ik.
    🙂
    Maar kun jij ff, namens jullie, iets meer vertellen over het andere werk? Van jullie en van de anderen?
    Wil met hen zo graag, zo graag, een super leuke laatste zomervakantiedag meemaken.

    beatrijs

    19 augustus 2016 at 20:02

  2. Dat weten we nog niet. Ik neem aan dat ik ook wel een ander verhaal zal voorlezen, maar we weten niet wat we zullen aantreffen.

    Ted

    19 augustus 2016 at 21:28


Geef een reactie

