tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Ventje zoekt een vriendje

with 2 comments

Ventje-omslag-WEBEn zo gaat het prentenboek eruitzien dat ik samen heb gemaakt met Ingrid en Dieter Schubert. Het gaat over een jongetje dat een vriendje zoekt en het mag gerust een beetje een groot vriendje zijn. Er zijn echter nadelen aan een groot vriendje, daar komt Ventje al gauw achter.

Ventje zoekt een vriendje verschijnt over een paar weken bij Lemniscaat!

Written by Ted

31 augustus 2016 bij 07:37

Geplaatst in Diversen

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziet er schitterend uit!! Maar eh… Ted, kriebelen jouw eigen tekenhanden niet als je zo’n verhaal verzint?

    booxalivedotnl

    31 augustus 2016 at 14:38

  2. Nee, ik vind het juist leuk dat een andere tekenaar er naar kijkt; een andere tekenaar voegt eigen perspectief toe aan zo’n verhaal. Dat gaat niet op voor mijn gedichten: ik wil niet dat een andere tekenaar zijn of haar eigen perspectief toevoegt aan een gedicht, vandaar dat ik dat zelf doe.

    Ted

    31 augustus 2016 at 16:16


Geef een reactie

