tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

We zijn aangekleed!

with 2 comments

kno-artsIk maak graag grapjes, maar soms mislukken ze zo erg, dat het gênant is. Ik was in het ziekenhuis omdat ik nóg slechter hoorde dan anders. Ik zat bij de jonge vrouwelijke dokter in de spreekkamer en ineens zwaaide de deur open. De assistente wilde binnenkomen, schrok omdat ze zag dat er een patiënt was, en trok haastig de deur dicht. Ik riep haar toe: ‘Geeft niks,  hoor, we zijns allebei aangekleed!’
Ik dacht, o, dat is eigenlijk ongepast, dus ik voegde er haastig aan toe: ‘Althans ik.’
De KNO-arts reageerde terstond: ‘Ik ook!’

 

Written by Ted

8 september 2016 bij 08:58

Geplaatst in Diversen

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. 🙂

    beatrijs

    8 september 2016 at 09:04

  2. Kan er hartelijk om lachen, maar mijn man vind dat ik geen gevoel voor humor heb…dus…..

    H van Zutphen

    9 september 2016 at 10:08


Geef een reactie

