tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Boer Boris op 6!

with 2 comments

bb-kartonboekjesBoer Boris gaat naar Oma staat op 6 in de CPNB Kinderboekentop10! Daar zijn Philip en ik ontzettend blij mee. In de CPNB Top 60 (van algemene boeken) staan we op 54, en dat vinden we ook al kicken! Uitgeverij Gottmer is haastig een herdruk aan het maken van het achtste deel van de serie over Boer Boris.

Binnenkort komen ook twee kartonnen boekjes uit. Het ene heet Boer Boris telt schaapjes en is gelijk aan het eerste deel van Boer Boris (koop dus nog gauw dat deel als je de grote serie compleet wilt hebben, want dit kartonnen boekje gaat deel 1 vervangen!), en het tweede heet Boer Boris zoekt de verschillen. Op elke spread staan twee dezelfde tekeningen van Philip, maar telkens is er één verschil meer!

 

Written by Ted

16 september 2016 bij 07:10

Geplaatst in Diversen

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Beste Ted, wat fijn voor jullie en een heel terecht succes. Iedere keer als ik een “Boer Boris” vertel bij peuters is dat een groot succes. Boer Boris gaat naar oma had ik niet onmiddellijk gekocht, was dat boer Boris moeheid? Maar eenmaal binnen, wat een topper weer, wij hebben er zo van genoten mijn kleindochter Lenn en ik. Dus ga ik het zeker in de Kinderboekenweek vertellen bij de boekhandel en kinderdagverblijven.
    Weet je of er ook vertelplaten van komen? De kartonnen boekjes gaan mijn BB collectie aanvullen en van de kalender heb ik een heel groot memory gemaakt om na het verhaal te spelen met kleuters.
    Ga vooral zo door ik kan niet wachten op nog meer delen.
    Heel veel succes in de kinderboeken week.

    H van Zutphen

    16 september 2016 at 09:32

  2. Wat leuk!
    Vertelplaten komen er helaas niet; dat was eenmalig vanwege het Prentenboek van het Jaar-evenement rond Boer Boris gaat naar zee.
    Goed idee om een memoryspel te maken voor kleuters. Geef de tip meteen door aan de uitgeverij!

    Ted

    16 september 2016 at 10:10


Geef een reactie

