tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Beeldgedichten in Nepal

with one comment

nepal-web-3Soms heb ik er spijt van dat ik het beeldsonnettenproject al heb afgesloten met het boek Rond vierkant vierkant rond. Nadien heb ik zulke aardige beeldsonnetten en beeldgedichten onder ogen gekregen, dat ik er graag nog een plaats voor had geruimd in het boek. En ook de foto’s die ik zojuist van  Marianne Ivens  kreeg had ik graag in het boek opgenomen, maar het is te laat want het boek is er al. Gelukkig is het niet te laat om ze híér te laten zien, met toestemming van de maakster. Ze heeft Rond vierkant vierkant rond meegenomen naar een schooltje in Malagiri in Nepal en het daar laten zien aan kinderen. Die zijn meteen beeldgedichten gaan maken. Ik ben er erg mee ingenomen!nepal-web-2nepal-web-1

Written by Ted

28 oktober 2016 bij 06:45

Geplaatst in Diversen

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Delicaat zeg.

    Co

    28 oktober 2016 at 08:48


Geef een reactie

