tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

LZL over Jacques Vriens

with 7 comments

lzl-vriensEr is een nieuw prachtnummer verschenen van Literatuur Zonder Leeftijd. Nummer 101 is geheel gewild aan Jacques Vriens en zet zijn veertigjarig schrijverschap luister bij. Gerlien van Dalen, Ann Uleners, Martine Schaap, Helma van Lierop, Annemarie Bon, Mirjam Oldenhave, Jacques Dane, Silvija Tretjakova, Juliette de Wit, Sanne Parlevliet, Sjoerd Kuyper, Selma Niewold, Femke Wolthuis, Susan Venings, Annet Schaap, Carlien Vermeulen en Jacques zelf leverden bijdragen aan dit nummer .

Hoe kom je aan zo’n nummer als je geen abonnement hebt? Een mailtje naar IBBY-Nederland@planet.nl sturen en voldoen aan de voorwaarden. Eén nummer kost 19,95; een abonnement kost voor particulieren 34,50 en daar krijg je drie nummers voor. Dus misschien is nu het moment gekomen om maar eens een abonnement te nemen. Ben je student dan betaal je minder, ben je een instelling dan betaal je wat meer.

Meer informatie: http://www.ibby-nederland.nl/lzl/

 

 

Written by Ted

29 november 2016 bij 11:36

Geplaatst in Diversen

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hoe graag zou ik toch eens even
    meer zijn dan gewoon maar mens.
    Wat zou ik er wel voor geven
    om te zijn naar diepe wens.

    Veel meer dan een neus met oren.
    Veel meer dan maar 1 alleen.
    Ach, ik zou zo heel erg graag toch
    instelling een poosje zijn.

    Ik moet daartoe geld verdienen.
    Waarom is voor mij een vraag,
    doch ik, als instellingswezen,
    doe zoiets natuurlijk graag.

    ‘k Werk me suf, het is een streven.
    ‘k Geef niet op, houd goede moed.
    ‘k Hijs de zeilen, wend de steven,
    op een dag komt het vast goed.

    Co

    29 november 2016 at 12:45

    • ? ….hahahahaha :-). CO?…volgens mij is het goed. Het komt ook goed. Ik snap zelf niet helemaal waarom ik in een deuk lig, nu….maar ik vin ‘m werkelijk erg leuk. Maar wat doet dit hieronder? Ik bedoel: wat is de link met Jaques Vriens? Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, hahahahahaha ❤

      beatrijs

      29 november 2016 at 15:28

      • Ben je student dan betaal je minder, ben je een instelling dan betaal je wat meer.

        Co

        29 november 2016 at 16:19

        • als je beiden bent, Co, zou je dan dubbel betalen of korting krijgen?

          beatrijs

          29 november 2016 at 17:08

        • ’t Zou een mens nog sterk gaan duiz’len
          Zo veel fraaiheid in ’t verschiet
          Iets te zijn en tevens anders
          Volgens mij kan ’t jammerlijk niet.

          Maar bedenk eens hoeveel schoonheid
          Er wel schuilt in minder meer
          ‘d aardkloot komt het vuil te boven
          En de zee die stijgt niet meer

          Vrolijk kunnen we dan leunen
          Tegen muurtjes in de zon
          Zie, zo krijg ik diep verlangen
          Naar wat net niet eens nog kon.

          Co

          29 november 2016 at 17:34


Geef een reactie

