tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Tien vrijkaartjes voor Artis

with 5 comments

artis-logoVoor een optreden kreeg ik, bij wijze van honorarium, vrijkaartjes voor Artis. Ik ben zelf al geweest en heb er nu 10 over die geldig zijn tot 1 januari. Ik wilde ze naar het Leger des Heils brengen, maar daar deed niemand open. Omdat ze nog maar een week of drie geldig zijn wil ik ze nu weggeven aan iemand die mij ervan kan overtuigen dat hij of zij er een goede bestemming voor heeft. Verzoeken naar ted(at)tedvanlieshout.info.

 

Written by Ted

13 december 2016 bij 08:30

Geplaatst in Diversen

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dankzij Ronald McDonald Huis AMC Amsterdam heeft een ziek kind zijn ouders, broertje(s) en/of zusje(s) altijd dichtbij. En misschien voor een aantal van hen een uitstapje Artis nu mogelijk? Het is ook al zo kerst vakantie…..

    Wout

    13 december 2016 at 09:11

  2. Wat een mooi initiatief Ted van Lieshout. 1 januari is wat krap dag om er een bijzondere bestemming voor te vinden vanuit Maastricht, dus heel veel good luck voor iemand anders!

    Anna Gorissen

    13 december 2016 at 09:21

  3. Aan BOOST in Amsterdam (Ringdijk 44) geven, daar krijgen vluchtelingen en statushouders – waarvan verschillende met jonge kinderen – Nederlandse les. Ik weet zo al 3 gezinnen, elk met 2 kinderen van ca. 6-10 jaar. Kan ook via mij.

    Lucie

    13 december 2016 at 10:34

  4. Dank allemaal! Lucie is net te laat: de kaartjes gaan naar kinderen van asielzoekers die in de Bijlmerbajes verblijven.

    Ted

    13 december 2016 at 11:09

    • Mooie actie!
      Veel asielzoekers in de Bijlmerbajes krijgen Nederlandse les bij BOOST, zo komen de kaartjes toch min of meer bij ‘mijn’ gezinnen.

      Lucie

      13 december 2016 at 11:30


Geef een reactie

