tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Expositie van beeldsonnetten op Montessorischool Waalsdorp

with 3 comments

Soms heb ik spijt dat ik het project Beeldsonnetten na tien jaar heb afgesloten met het boek Rond vierkant vierkant rond. Erna kwam zo veel moois dat ik nog graag in het boek had willen onderbrengen!

Ik was gisteren op de Montessorischool Waalsdorp in Den Haag en werd daar feestelijk ontvangen. Nadat ik had voorgelezen ging de héle school aan de slag met beeldsonnetten en beeldgedichten. Aan het einde van de dag werden alle kunstwerken in de school tentoongesteld. Ik werd zo ongeveer misselijk van al het moois dat ik niet meer in een boek kan opnemen omdat het boek al bestáát!

Is het geen fan-tas-ti-sche expositie geworden?

Het filmpje (gemaakt door juf Marianne en voor Vimeo gereedgemaakt door vader Bart) kan niet hier bekeken worden, maar wel door de link te volgen!

Written by Ted

24 februari 2017 bij 09:07

Geplaatst in Diversen

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Is er ook een Boer Boris beeldgedicht of verbeeld ik me dat maar?

    Co

    24 februari 2017 at 10:45

  2. Bij mijn weten niet, Co.

    Ted

    24 februari 2017 at 10:52

  3. Mmmm dacht het, een beetje naar het einde van het filmpje toe zie ik (maar daar hoef je niks voor te geven) machines en beesten in een gedicht, vandaar. Ik ben trouwens heel goed in iets zien wat er niet is. Onder het wandelen met de hond gisteren, zag ik bijvoorbeeld een mevrouw spelen met drie honden, het bleek bij nader beschouwing dat ze er maar met een speelde. Jammer voor haar, maar qua huishouding wel een stuk overzichtelijker.

    Co

    24 februari 2017 at 11:14


Geef een reactie

