tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

‘Schuldig kind’ Boek van de Week!

with 2 comments

Vandaag ben ik te horen in de Tros Nieuwsshow op NPO Radio 1 tussen 10 en 11 uur. In de middag ben ik in de bibliotheek van Deventer om over Schuldig kind te praten.

SK-recensie-nrc

Als Paul van der Steen een tekening maakt naar aanleiding van je boek, dan moet het wel wat zijn! In nrc.next en NRC Handelsblad van gisteren stond een prachtrecensie van Schuldig kind, hoewel het boek officieel nog niet uit is. Maar het ligt al wel in tal van winkels en ik ben gisteren zelfs gebeld door mensen die het boek al gelezen hebben! Gelukkig allemaal enthousiaste reacties. Wat een opluchting! Toen ik gisteren gewezen werd op de bespreking in de krant, ik de recensie las en zag dat het Boek van de Week is, sprong er zelfs een traan in mijn oog. Ik ben blij.

Omdat de recensie gewoon te vinden is op internet, durf ik hem hier wel in zijn geheel te laten lezen.

Scan-paulvandersteen

Written by Ted

1 april 2017 bij 06:22

Geplaatst in Diversen

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat een mooie recensie. En wat een bijzondere constructie, de oude Ted die met de jonge in gesprek is. Ik ben heel benieuwd naar het boek, ga het zeker weten lezen. Ik was al erg onder de indruk van Mijn Meneer, wat ik een prachtig genuanceerd en liefdevol (voor de taal en de personages) verhaal vond.

    Iris Boter (@IrisBoter)

    1 april 2017 at 11:09


Geef een reactie

