tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Interview de Telegraaf

leave a comment »

Schermafbeelding 2017-04-11 om 07.48.53

Is er nu nog iemand die níét weet dat Schuldig kind is verschenen? Amper tien dagen geleden was ik nog nerveus: zou het boek worden opgemerkt? Zou men het een beetje een aardig boek vinden? Nog vóór het boek uitkwam ontving ik al hoopvolle berichten. Een medewerker van een boekhandel was de eerste; hij schreef me: ‘Ik heb genoten en gehuiverd!’

Het gaat nog even door. Vandaag verschijnt er een interview in De Telegraaf en aanstaande nacht van 00:00 tot 01:00 uur ben ik te horen in Nooit meer slapen, een radioprogramma van de VPRO op NPO Radio 1. Dat zal volgens mij live te beluisteren zijn via deze site.

Dit artikel stond gisteren al online, maar als het goed is staat het volledig in de krant van vandaag. Ik ga hem zo dadelijk halen.

Written by Ted

11 april 2017 bij 07:52

Geplaatst in Diversen

Geef een reactie

