tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Vannacht in: Nooit meer slapen

with one comment

vpro-gids-110417

Sla ik pagina’s van de VPRO Gids om om te zien wat er vanavond op tv is, zie ik ineens mijn eigen tronie! Ik sta erin! Vanwege het gesprek dat ik straks zal hebben met Pieter van der Wielen, net na middernacht op NPO Radio 1, pal na Met het oog op morgen. Het is live, dus ik moet tegen elf uur vanavond naar Hilversum. Ik heb er veel zin in: een uur lang kwekken, dat doe ik graag! 🙂

Written by Ted

11 april 2017 bij 17:42

Geplaatst in Diversen

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. X

    Beatrijs

    11 april 2017 at 18:43


Geef een reactie

