tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Vanavond: Opium, Radio 4, 22:30 uur

leave a comment »

vstockumdenhaagSommige lezers van dit weblog slaan het een poosje over vanwege het feit dat ze hier worden doodgegooid met Schuldig kind. Vanavond op Radio 4 in Opium (22:30 uur) het (voorlopig) laatste optreden dat op het programma staat. Er zullen hopelijk nog wat recensies volgen, maar in mijn agenda staan verder geen uitnodigen meer voor de radio; de tv had wel even belangstelling, maar koos liever voor ander “human interest”. Sowieso niet als “kunst”.

Ik ben deze keer niet in boekhandels gaan kijken of mijn boek er ligt, maar ik kreeg wel deze foto toegestuurd. Het is de stapel die bij Van Stockum ligt in Den Haag. Dat is fijn! Ik lig daar mooi, vind ik zelf.

Written by Ted

14 april 2017 bij 08:00

Geplaatst in Diversen

Geef een reactie

