tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Zondag in VPRO Boeken: ik!

with 3 comments

VPRO-Boeken-aankondigingZondag ben ik te zien in VPRO Boeken om 11:20 uur op NPO1. De eerste gast in het programma, dat door Carolina Lo Galbo wordt gepresenteerd, is Ileen Montijn. Daarna ben ik aan de beurt. Leuk interview! Kijken!

Hier meer informatie op de pagina van VPRO Boeken, met een leuke tekening van Iris Mathilde van der Werff.

vdWerff

Written by Ted

12 mei 2017 bij 07:14

Geplaatst in Diversen

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk, Ted! Ik ga kijken.

    Eefje

    12 mei 2017 at 07:55

  2. Ik ook! 🙂

    Ted

    12 mei 2017 at 10:07

  3. ik vond het een leuk interview, Ted. Ik was wel blij dat je geïnterviewd werd door Carolina Lo Galbo en niet door Jeroen van Kan. Ik vind haar warmer overkomen in het contact, vriendelijker, persoonlijker. Dat kwam ook naar voren in het gesprek met jou. IJzersterke vragen, mooie antwoorden, een compleet beeld.

    Eefje

    15 mei 2017 at 10:29


Geef een reactie

