tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Mij in VPRO Boeken gemist? Kijk het terug!

with 4 comments

https://www.vpro.nl/boeken/programmas/boeken/2017/14-mei.html

SK omslagGisteren was de uitzending van VPRO Boeken met mij erin. Ik vond het zelf een heel leuk gesprek en kreeg ook heel aardig commentaar. Hier een paar uitspraken:

‘Jezus, Ted, wat een goed interview! Echt zeer indrukwekkend – inhoudelijk en scherp, en ondanks het voor tv toch niet zo makkelijke onderwerp ook heel grappig. Goed gedaan!’

‘Mooi, boeiend en leerzaam interview zojuist met Ted van Lieshout over ‘Schuldig kind’ op televisie. Ik ga het boek opnieuw, nu voor de derde keer, lezen. En heerlijk om te zien dat de interviewster ook daadwerkelijk het boek goed gelezen had en goed luisterde naar wat Ted naar voren bracht. Vaak merk je bij andere interviews op televisie dat de redactie wat vragen bedacht heeft en dat men ook helemaal niet luistert naar de geïnterviewde.’

‘Mooi interview Ted. Heel duidelijk in wat je hebt beoogd met het schrijven van dit verhaal en waarom/waar je jouw grenzen daarbij hebt aangegeven. Je bent een mooi en oprecht mens. Ik ga je boek kopen en lezen.’

Maar ook:

‘Tenenkrommend gesprek met Ted van Lieshout laat het aub aan Jeroen v d Kan over Carola miste herhaaldelijk de essentie.’

Oordeel zelf; het interview met mij begint ergens in het midden.

Written by Ted

15 mei 2017 bij 07:17

Geplaatst in Diversen

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Thnx. Ik ga NU terugluisteren! X

    Beatrijs

    15 mei 2017 at 09:14

  2. Je kunt zelfs kíjken! 🙂

    Ted

    15 mei 2017 at 09:15

  3. Prachtig interview Ted!

    Paul Overdijk

    15 mei 2017 at 12:56


Geef een reactie

