tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

‘Schuldig kind’ in L’Homo

leave a comment »

SK-l'homoOok de jaarlijkse L’Homo besteedt aandacht aan Schuldig kind. Gek genoeg heeft dat andere blad voor homo’s, de Winq, er geen aandacht aan besteed. Ook de regionale kranten en de Vlaamse kranten lieten het boek links liggen. Maar je hoort mij niet klagen: ik ben dolblij met de belangstelling van de pers voor het Schuldig kind. Mooie besprekingen en interviews in onder meer NRC Next/NRC Handelsblad, Trouwde Volkskrant, Het Paroolde Telegraaf, Boekblad en VN. Van dat laatste tijdschrift is Jeroen Vullings en die interviewt me vanavond in de Centrale Bibliotheek Den Haag. Volgens mij is dat online te volgen, maar vraag me niet hoe. Over belangstelling van tv en de radio heb ik ook niet te klagen gehad: natuurlijk het fijne interview in VPRO Boeken, het kittige in Avrotros Nieuwsshow, het lange in Nooit meer slapen en het met muziek gelardeerde in Opium op Radio 4. Dat laatste programma brengt aan het einde van de uitzendingen gedichten, waaronder van mij. We hebben er, meen ik, veertien opgenomen; ik weet niet precies wanneer ze uitgezonden worden. Gisteravond was de eerste.

 

Written by Ted

2 juni 2017 bij 07:16

Geplaatst in Diversen

Geef een reactie

