tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Opmerkelijke foto bij interview in Volkskrant Magazine

with one comment

Poppenkop-vk010717-Jeroen-HofmanWaarom stond deze foto van Jeroen Hofman bij het interview dat Carolina Lo Galbo met mij had voor het Volkskrant Magazine van het afgelopen weekend? Het is een verwijzing naar de nieuwe bundel die bij Leopold uitkomt in augustus: Onder mijn matras de erwt. Daarin staan portretten van poppen. In de tekst van het interview komt dat niet tot uitdrukking, dus het is eigenlijk een verwarrende foto. – Heb ik het omslag al laten zien van de nieuwe bundel? Zal ik spoedig doen! 🙂

Gisteren las ik al twee gedichten voor uit de nieuwe bundel in het Haagse Zuiderpark.

Written by Ted

3 juli 2017 bij 07:44

Geplaatst in Diversen

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat vroeg ik me ook steeds af! Omdat de grote spreadfoto ook wat duister was, dacht ik dat het ’n dierbaar voorwerp uit je inrichting was. Leuk om te horen! Spannend, vooral. 😀

    booxalivedotnl

    3 juli 2017 at 23:12


Geef een reactie

