tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Blokker: ‘Speciaal voor u duurder dan normaal!’

with 4 comments

Schermafbeelding 2017-07-18 om 06.51.54

Ik ben door mijn dakterrasstoel heengezakt en in plaats van op internet op zoek te gaan naar een dieet ben ik gaan zoeken naar een nieuwe stoel. Ik kwam via een nieuwsbrief van Blokker terecht op hun site en bekeek een bepaalde stoel. Hedenochtend kreeg ik een mail van Blokker met precies diezelfde stoel in de aanbeveling. Ik weet dat dat komt door cookies, maar dat was niet het verrassende aan de aanbieding. De prijs was eerst 159,95, maar speciaal voor mij kost die nu 165 euro. Wat een buitenkans! Maar ik kijk toch nog even elders.

Written by Ted

18 juli 2017 bij 07:01

Geplaatst in Diversen

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is echt uit die zuinigheid
    ’t kleinzielig centen tellen
    dat zurig op een koopje uit
    dat mondjesmaat je kwellen

    Dat is zo not done, da’s voorbij
    werp nu je geld in ’t water
    dat geeft een zeer bevrijd gevoel
    het scheelt een psychiater

    De nieuwe trend is ingezet
    de Blokker gaat ons voor
    stap in de nieuwe blijde tijd
    en smijt en ringeloor.

    Co

    18 juli 2017 at 08:39

  2. Het is een heerlijke stoel. Ik heb hem al jaren 🙂 En wellicht kun je onderhandelen over de prijs…..

    hermine van Helden

    18 juli 2017 at 09:21


Geef een reactie

