tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Ik vanavond in Zomeravondconcert op NPO Radio 4

leave a comment »

2013. Christiaan Kuyvenhoven, pianist. 
Photo : Allard WillemseVanavond om 20:00 uur op NPO Radio 4 het Zomeravondconcert vanuit de Prinsenhof in Delft. Ik ben daarin “logeergast”. Tussen de bedrijven door heeft presentator Christiaan Kuyvenhoven (foto) een gesprek met mij, onder meer over de nieuwe dichtbundel die over een week of drie verschijnt. Ik verheug me extra op het gesprek omdat ik ooit een brief kreeg van Christiaan, toen hij ongeveer 12 was. Wie wil weten waarom hij me schreef moet vanavond luisteren. Die krijgt ook Schubert, Reich, Cage en Beethoven te horen.

Written by Ted

27 juli 2017 bij 09:08

Geplaatst in Diversen

Geef een reactie

