tedvanlieshout.nu

schrijver, dichter, beeldend kunstenaar

Heerlijke podcastserie voor de zomer!

with one comment

podcastGijs Groenteman maakte een schitterende podcast over de liedjescomponist Harry Bannink, en alles is heerlijk aan de serie. Dat heb ik al eens op dit weblog geschreven, namelijk hier. Dat ik er nog eens over schrijf heeft te maken met twee dingen. Het is een heerlijke serie om te beluisteren tijdens de zomervakantie, dus die tip wil ik graag geven. Ik meen dat er tot nu toe 17 afleveringen online zijn gezet en ik heb ze allemaal met veel plezier beluisterd. Er is nu een zomerstop, maar eind augustus, begin september gaat het door met nog tenminste drie, maar waarschijnlijk méér afleveringen, en nu komt ding twee: ook een aflevering met mij. Die is de afgelopen maand opgenomen.

Hoe kom je aan de afleveringen? Ga hier naartoe en volg de aanwijzingen. Of google zelf; het heet De Grote Harry Bannink Podcast.

Written by Ted

1 augustus 2017 bij 07:25

Geplaatst in Diversen

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. gisteren naar aflevering 11 geluisterd (en de rest daarvoor al). Genieten 🙂

    oehoeboeroe

    1 augustus 2017 at 07:56


Geef een reactie

